On the road again - Reisverslag uit Madrid, Spanje van garudaboot - WaarBenJij.nu On the road again - Reisverslag uit Madrid, Spanje van garudaboot - WaarBenJij.nu

On the road again

Door: Rob en Christa

19 Juni 2009 | Spanje, Madrid

Even weer een berichtje vanaf de Garuda. Na onze terugkomst in Valencia zijn we eerst maar eens de stad gaan bekijken, een verrassing! Vooral de kathedraal in de oude stad was zeer interessant, want eerst ontdekten we een groot schilderij van het Laatste Avondmaal ( denk even aan de schrijver Dan Brown!) met ook daarop een vrouw, links naast Jezus en schijnbaar één van de 12 apostelen. Voor Jezus stond de Heilige Graal, die tot onze stomme verbazing in Al Zijn Glorie stond te glimmen in een verlichte vitrine (zie foto).
Na Valencia zetten we koers naar Burriana, waar we afmeerden in een gigantische grote nieuwe haven. Mevrouw de Havenmeester oogde wat wanhopig, want ze had nog maar één reservering voor dit seizoen, en daarvan had ze de bootnaam niet goed begrepen. Ze was dus blij dat wij er waren en zeer behulpzaam.
Daarna door naar Las Fuentes; de temperaturen waren intussen tot tropische waarden gestegen, dus van wandelen in de prachtige omgeving daar kwam niet zoveel,zwemmen lag meer voor de hand. De volgende plaats, Vinaroz bevalt ons ook uitermate goed: een oude, vrij vervallen, jachthaven ( lees: goedkope), authentiek stadje en aardige mensen alom. Van onze franse buurman, die even teruggaat naar Bretagne, krijgen we de inhoud van z'n koelkast kado: 24 crabsticks, 14 x yoghurt %

• 23 Juni 2009 - 14:16

Hanneke De Leeuw:

hoi rob en christa,
    toevallig kijk ik op jullie site en zie dat jullie al weer een nieuw berichtje henbben.ik had het niet via mijn emai gekregen.
    geniet van het mooie weer,ook het mooie weer komt onze kant op.
    groetjes hanneke.

• 24 Juni 2009 - 11:37

Www.vidavagabunda.nl:

hoi rob en christa,
    klopt het plan nog dat jullie dit jaar naar malta varen? Wij zijn nu op sicilie en gaan vanaf hier richting sardinie en dan terug naar de balearen. We zouden het erg leuk vinden om jullie nog een keer te ontmoeten. We hopen dat alles goed gaat. En zoals Rob vorig jaar in Portimao al zei. Het moet vooral leuk zijn.
    Heel veel groetjes, Maarten en Marsha a/b Vida Vagabunda

• 22 Juli 2009 - 08:42

Ilona:

Hoi Pap en Mam,

Ik vond Malta echt super gezellig. Het was een leuke tijd weer met z'n 5 en plus de super makkelijke kids van Eva. Ik heb genoten van deze vakantie, ik hoop jullie ook. Liefs Ilona