Ibiza vervolg - Reisverslag uit Valencia, Spanje van garudaboot - WaarBenJij.nu Ibiza vervolg - Reisverslag uit Valencia, Spanje van garudaboot - WaarBenJij.nu

Ibiza vervolg

Door: Rob en Christa

09 Juni 2009 | Spanje, Valencia

Hallo allemaal, even een kleine update vanaf de Garuda. Na alle ankerperikelen op Ibiza meerden wij in dezelfde baai af aan 2 meerboeien en lagen daar vervolgens perfect! Er volgde een heerlijke week, zwemmen rond de boot, eten in de restaurantjes aan het strand, BBQ op de boot, we huurden een auto en (her)ontdekten Ibiza, mooie wandeltochten en zelfs wifi aan boord. Maar aan dit paradijsje kwam helaas een abrupt eind, want 's nachts ging de telefoon: Rob zijn moeder was plotseling overleden. We waren er kapot van en wilden zo snel mogelijk naar Nederland, maar ja, dat gaat dan natuurlijk niet zo snel als je zou willen. Ibiza bleek geen goede optie om terug te vliegen, dus na een prima tip van onze Schotse buren vertrokken we voor een lange trip van 80 mijl naar Valencia, naar de America's Cup haven, die in weinig pilots staat maar perfect gelegen is en ook nog niet duur. De vlucht was snel geboekt en de metro bracht ons in 40 minuten naar de luchthaven. Het gebeuren in Nederland heeft ons diep geraakt; we zijn nu weer terug op de boot maar voelen ons erg verdrietig, dus we blijven nog even in Valencia en willen daarna langs de kust gaan zeilen, richting Barcelona.

• 10 Juni 2009 - 06:59

Hanneke Deleeuw:

Vanaf texel wens ik jullie veel sterkte.

groetjes hanneke.

• 10 Juni 2009 - 13:42

Rene En Anneke:

Veel sterkte wensen wij jullie uit Limburg

• 10 Juni 2009 - 20:04

Toos En John:

Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd.