terug op de boot - Reisverslag uit Ayamonte, Spanje van garudaboot - WaarBenJij.nu terug op de boot - Reisverslag uit Ayamonte, Spanje van garudaboot - WaarBenJij.nu

terug op de boot

Door: Rob en Christa

02 April 2009 | Spanje, Ayamonte

Hallo allemaal, even een klein berichtje van ons, want we zitten weer op onze Garuda! Na onze reis naar India zijn we eerst naar Malta gevlogen om even bij te komen, om daarna door te reizen naar Nederland. Daar hebben we een heerlijk familieweekje gehad, eerst 3 dagen oppassen op onze kleinkinderen Mwanzo en Bahati, daarna dochters en schoonzoons bezocht, ouders en zus en zwager. Daarna vliegen naar Faro, 2 nachten hotel, want het verblijf op de werf zagen we nog steeds niet zitten, en vorige week vrijdag een zeer snelle tewaterlating, want dat kan alleen met hoog water, en er moesten nog meer bootjes het water in. Het eerste tochtje naar Vilamoura gaf nog wat probleempjes, want alras hadden we een vissersbol achter het roer, met geen mogelijkheid te verwijderen. Het water is nog 19oC, maar zwemmen valt dantoch nog niet mee, dus eerst maar 2 pikhaken aan elkaar gebonden om zo het touw op te vissen. Na een hoop geklungel lukte dat, en na 10 min. zagen we de vissersbol ook achter ons wegdrijven. Vilamoura kenden we nog van vorig jaar, dus na een dag of 2 mooie zeiltocht naar de grensrivier tussen Portugal en Spanje, de Guardiana. Afgemeerd in het mooie spaanse plaatsje Ayamonte, waar de tapas weer goed smaken!

• 02 April 2009 - 16:45

Lia:

lieve Rob en Christa, leuk om weer te lezen wat jullie aan het doen zijn, leuke foto's ,leuk fam. bezoek en nu storten jullie je weer in een ander avontuur, weer lekker met de boot weg.
    Ik heb niet gereageerd op jullie laatste persoonlijke mail, sorry, maar bedankt daarvoor.
    ik ben aan het revalideren, steek daar heel veel tijd in, kortom ,ik doe andere mensen nu wel eens iets te kort, het is ff niet anders.Fijn dat jullie weer gezond in Europa zijn, heel veel liefs van Lia en natuurlijk Jan

• 04 April 2009 - 11:00

Hanneke De Leeuw:

hoi rob en christa.
    ik wens jullie weer veel avontuur plezier.
    ik leuk om steeds om weer wat van jullie te horen.
    groetjes hanneke

• 06 April 2009 - 18:28

Ploeg 205:

Hoi Rob en Christa .

Hier even een berichtje vanaf de Dr Wagemaker , wij cruissen nog steeds tussen Texel en Den Helder. Dat is wel wat anders dan die mooie gebieden die jullie aandoen. We zijn best wel een beetje jaloers , maar wensen jullie veel plezier en een voorspoedige reis toe.
    Groetjes van Rob, Stefan Erwin, Mario , Marco , Wimpiet en Richard