Nog dre maanden voor vertrek - Reisverslag uit De Koog, Nederland van garudaboot - WaarBenJij.nu Nog dre maanden voor vertrek - Reisverslag uit De Koog, Nederland van garudaboot - WaarBenJij.nu

Nog dre maanden voor vertrek

Door: Rob en Christa

27 Januari 2008 | Nederland, De Koog

Half november dachten we nog de winter op de boot door te brengen maar voor de kerst stond men al op de schaats. Dus het was koud. Op de boot hielden we het aardig warm maar de koude buitenlucht zorgde voor veel condens en vocht in de boot. Christa had het echter goed voor elkaar zij mocht 3 weken in het huis van Eva wonen om op Bahati te passen. Ik mocht nog alleen op de boot wonen. Dit was niet echt gezellig en toen een stevige buikgriep losbarstte voelde ik mij wel zeer treurig. In een moment van verstandig inzicht besloot ik gebruik te maken van het aanbod om een vakantiehuisje te huren. Van 8 januari tot 8 maart. Christa snoefde eerst nog even dat ik "het watje" van ons beiden was maar vindt het volgens mij nu toch wel prettig om in een (droog en warm) huisje te wonen. Leuk huisje aan de bosrand bij de Koog. Kerst doorgebracht in Rijswijk bij Eva waar de gehele familie zich verzamelde voor het kerstdiner dat wij hadden bereid. Na de kerst naar het gemeentehuis op Texel om ons uit te schrijven als inwoner en aansluitend naar Malta om ons als inwoner in te schrijven. Alles verliep vlot en vanaf 2 januari wonen we officieel in Malta op Gozo. Teruggekomen op Texel wilden alle dochters even in het huisje logeren zodat er van werken aan de boot weinig is gekomen. Wel nu de vuilwatertank ingebouwd. We hopen in februari nog flink wat werk te kunnen verzetten. Want voor je het weet is het 1 mei.

• 28 Januari 2008 - 13:05

Hanneke De Leeuw:

wat gaat de tijd snel.
    veel sucses met de voorbreidingen

• 21 Februari 2008 - 11:59

Hans En Trudy Halsem:

Hallo Christa en Rob,
    Hardstikke leuk iets van jullie wel en wee te horen.We wensen jullie veel sucses met de voorbereiding van jullie wereldreis (wie weet waar we jullie nog eens zullen ontmoeten)
    Groetjes Hans en Trudy