India - Reisverslag uit New Delhi, India van garudaboot - WaarBenJij.nu India - Reisverslag uit New Delhi, India van garudaboot - WaarBenJij.nu

India

Door: Rob en Christa

05 Januari 2009 | India, New Delhi

Hallo allemaal. Na lang wikken en wegen ticket geboekt naar Mumbai. Vlak daarna kwamen de aanslagen daar, en daar werden we niet vrolijk van,toch maar op 31 december gegaan, want dat was erg goedkoop. We kregen nog een upgrade ook in het vliegtuig, dus vlogen luxe. Mumbai was overweldigend, ongelooflijk druk, chaotisch verkeer maar ook fascinerend en op zich een goeie sfeer. Daar 3 dagen rondgekeken, sites gezien en naar Elephant Island geweest, waar prachtige hindu beelden van Shiva in de rotsen uitgehakt waren. Daarna 12 uur in de trein naar Goa, ook een belevenis apart. We zitten nu 2 dagen in Benaulim (Goa) en het is werkelijk geweldig. We logeren in een eenvoudig guest house (kost bijna niks), eten geweldige maaltijden voor een paar euro en voelen ons echt in de tropen.(dat klopt wel, want daar zijn we ook). Prachtig strand en schitterende omgeving. We blijven hier dus een paar dagen , en dan willen we verder reizen naar Hampi, een heilige hindu-stad. De shalwar-kameez is al aangeschaft, nu nog een dhoti (luier) voor Rob of een mooi Bhagwan-hemdje.

• 05 Januari 2009 - 14:49

Hanneke De Leeuw:

hoi rob en christa.
    een gelukkig nieuwjaar,wat bijzonder dat jullie india zitten,passen jullie wel op.veel plezier toegewenst,groetjes vanaf texel.
    hanneke.

• 05 Januari 2009 - 15:55

Jan En Lia :

Lieve mensen,
    een gelukkig en reislustig 2009 in een goede gezondheid!!!!!
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd in India en zijn benieuwd naar het volgende verslag.
    veel liefs...

• 08 Januari 2009 - 08:46

Hans En Trudy:

hallo Rob en Christa.
    jullie zijn me ook een paar reizigers,
    we dachten dat jullie op Gozo waren,
    maar wat is het geweldig om wat van de wereld te zien he?
    Wij zijn pas terug van ons rondje om de wereld,dat was ook schitterend
    Hongkong,Auckland,Tahiti,Moorea Bora Bora en nog veel meer eilanden op de pacific.
    en terug via LA.
    Over 2 weken Jamaica ,het is een aardig stukje bij jullie vandaan,zouden we elkaar misschien nog eens ergens tegen komen? wie weet.
    Nog heel veel mooie tijden in India,een schitterend land ,zijn er ook al eens geweest hihihi
    Groetjes van een koud en vriezend eiland ( Hans en Trudy )