Hollandse avonturen - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van garudaboot - WaarBenJij.nu Hollandse avonturen - Reisverslag uit De Rijp, Nederland van garudaboot - WaarBenJij.nu

Hollandse avonturen

Door: Rob en Christa

04 December 2008 | Nederland, De Rijp

Van Villamoura naar Faro gemotord en inderdaad om 14.00 uur door Bruce opgehaald bij boei 21. Over ondiepten en tussen graspollen door naar de werf. Daar stonden we binnen 10 minuten hoog en droog in de kraan op de wal. Tegenvaller was dat de kraan pas onder de boot vandaan kon na demontage van de windmolen. (in het donker balancerend op de hekstoel 4 meter boven de grond. Wordt nog een tour om hem er in maart weer op te krijgen zonder veel sloopwerk). Daarna poetsen en verven en op het vliegtuig naar Nederland. Alle familie bezocht gezellige tijd gehad bij veel vrienden op Texel. (Volgende keer uiteraard bij diegenen die nu niet in de planning zaten). Ook de voortand van Rob is nu definitief door de tandarts geplaatst. Helaas waren er de afgelopen week stevige terroristische akties in Mumbay in India waar we in januari naar toe willen reizen. We moeten de ontwikkelingen daar eerst maar even afwachten voor we de vlucht definitief boeken. De visa en inentigen zijn wel al geregeld (en betaald) dus we blazen het nog niet af. Straks op Gozo bepalen we wel definitef wat we doen. Overigens was plan B, Bangkok, Laos, Vietnam en Cambodja. En ook in Bangkok verloopt het nog niet zo soepel. Dus mogelijkerwijs moeten we ook een plan C opstellen. Suggesties zijn weer welkom. Volgende bericht vanaf Gozo.

• 04 December 2008 - 16:00

Hanneke:

hoi rob en christa.
    leuk om jullie(christa in dit geval)gezien te hebben,en hebben we nog samen kunnen dansen.
    goeie reis verder.

• 04 December 2008 - 20:08

Lia En Jan :

Bedankt voor de mooie kaart, wij vonden het ook heel gezellig.
    Sukses met jullie plannen voor de vakantie, wat is wij
    wijsheid????
    Wij zijn benieuwd!!!
    groetjes, Jan en Lia

• 14 December 2008 - 15:47

Thil Hoolt :

Wereldreizigers. we wensen jullie prettige feestdagen, waar dan ook.Groeten van Herman en Thil Hoolt.

• 18 December 2008 - 11:07

Jan En Lia :