Op naar Nederland. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van garudaboot - WaarBenJij.nu Op naar Nederland. - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van garudaboot - WaarBenJij.nu

Op naar Nederland.

Door: Rob en Christa

11 November 2008 | Portugal, Lissabon

In Albufeira hebben we ons prima vermaakt. Nog steeds strandweer en zwemmen en sävonds uit eten. 9 euro pp voor brood boter olijven vispate, soep, hoofdgerecht(keuze uit 5), dessert, koffie en een fles wijn. Daar valt niet tegen te koken dus elke avond uit eten. Bovendien gezellig want de tafels staan direct naast elkaar dus elke avond andere disgenoten. Vanuit Albufeira naar Vilamoura gevaren. Een echte toeristen urbanisatie. Desalnietemin best leuk om er te zijn. Er is een lokale boeken ruil club dus we hebben weer 30 nieuwe boeken en een paar nieuwe DvD's. Morgen gaan we naar Faro en daar de wal op. We moeten ons om 12.00 uur melden bij boei 21. Bruce komt ons dan ophalen om ons over de ondieptes naar de werf te begeleiden. Op 15 november gaan we naar Nederland (verjaardag van Ilona) Direct door naar het verjaardagsfeest. Daarna alle familie bezoeken en op 22 november een weekje naar Texel. Wat vrienden bezoeken en naar de tandarts. O ja op drie december krijg ik eindelijk mijn nieuwe voortand in Alkmaar!!! Blijven de verbaasde blikken van de omstanders misschien weer weg als ik lach. Op 5 december gaan we naar Gozo om ons voor te bereiden op 2 maanden naar India. (Back packing ja, ja) Daar gaan we ons bezinnen op de vervolgreis van de Garuda volgend jaar. Naar de Med of naar de Carieb. Misschien ontmoeten we daar een leuke Guru (Christa heeft haar oranje nachthemd al in de koffer, sorry rugzak) die het ons kan vertellen want we weten het nog steeds niet. Rustig aan en genieten of avontuur en afzien. Geen eenvoudige keus. Overigens zijn we meerdere zeilers tegengekomen na een rondje carieb, zelfs wereld die beweren dat het nergens zo mooi is als aan de Algarve. Dat is dus ook een leuke binnenkomers als je daar al bent en nog verder moet/mag. Volgende bericht vanaf Gozo.

• 11 November 2008 - 17:20

Lia Koorn:

Ja Ja ,iedere avond uit eten, verlangen jullie al naar boerenkool met worst????
    Het was weer een leuk verhaal, wij willen nog meer horen!!! tot gauw, veel liefs van Jan en Lia

• 11 November 2008 - 17:57

Peter Lock:

Beste Rob en Christa

Welkom op Texel
    Steeds wil ik antwoorden op jullie bericht, steeds komt er niets van terecht. Inmiddels is het aantal gebeurtenissen dermate veel dat het niet meer is te mailen.
    Zonder jullie agenda op Texel te willen overbelasten laat ik weten dat jullie welkom zijn op De Wittstraat 31
    te Oudeschild om te filosoferen over Guru's.

Hartelijke groeten,

Peter.

• 12 November 2008 - 16:31

Hannek De Leeuw:

weer een leuk verhaal om te lezen,ik hoop als het lukt om jullie ook even te zien.zijn jullie er allen het weekend op texel,of voor langer tijd?kom je dan misschien een keertje dansen Christa?groetjes uit de koog.Hanneke.

• 12 November 2008 - 21:00

Peter Smit:

Nou Rob, het wordt allemaal veel te gezellig. Wordt tijd dat ik nog eens kritisch naar je vut regeling kijk......