Even bijpraten - Reisverslag uit Egmond aan Zee, Nederland van garudaboot - WaarBenJij.nu Even bijpraten - Reisverslag uit Egmond aan Zee, Nederland van garudaboot - WaarBenJij.nu

Even bijpraten

Door: christa en rob

20 Mei 2011 | Nederland, Egmond aan Zee

Hallo allemaal, na een lange stilte weer eens een berichtje van ons. Helaas waren de omstandigheden er niet naar om een vrolijk verhaaltje te schrijven, want Rob z'n zuster Tineke was de afgelopen maanden ernstig ziek en is helaas overleden. Wij zijn daar erg ontdaan en verdrietig over, maar hebben besloten om toch te proberen de draad weer op te pakken, want onze Garuda ligt in Griekenland vleugellam op ons te wachten. Volgens de foto's ligt het nieuwe teak dek er mooi op, dus we zijn benieuwd. Het zal nog wel even duren voordat de boot weer vaarklaar is, maar we hebben er weer zin in. We zullen dus weer , op onze manier, gaan bijdragen aan het herstel van de Griekse economie, alhoewel het laten plaatsen van een nieuwe teak dek niet veel gedaan heeft, volgens de kranten. Dus dan maar de kleine geneugten: hier en daar een restaurantje pakken zal wellicht op den duur ook wel helpen. We houden jullie op de hoogte!

• 20 Mei 2011 - 09:07

Wilma Korver:

gecondoleerdm et jullie verlies veel sterkte gewenst. maar ook mooie boottochten gewenst

• 20 Mei 2011 - 12:13

Jan En Lia :

Lieve mensen, wij condoleren jullie met het overlijden van Tineke.iemand te moeten missen die je lief is doet pijn, wij wensen jullie veel sterkte!!Fijn dat jullie de boot hebben, water werkt meestal rustgevend.Jan maakt op dit moment met Frouke een reis door Peru, eindelijk, ze maken heel veel mee, gelukkig alleen maar leuke dingen.Ik ga met een vriendin naar de noordkaap, heb er veel zin in.
    groetjes, kus van Lia

• 20 Mei 2011 - 12:15

Lia En Jan:

Heb trouwens een virus (in de computer),berichten met geen duidelijke aanhef=fout!!

• 20 Mei 2011 - 14:48

Jan & Ilona:

Succes in Griekenland en koester de mooie herinneringen!! En wat betreft de kop 'Even bijpraten' dat houden we nog van jullie tegoed.