we zitten in de warmte! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van garudaboot - WaarBenJij.nu we zitten in de warmte! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van garudaboot - WaarBenJij.nu

we zitten in de warmte!

Door: christa en rob

27 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

hallo allemaal! even een kort berichtje van ons vanuit Kuala Lumpur, waar we 2 dagen geleden aangekomen zijn. we vlogen vanuit malta, via cairo, met egyptair, en dat was een groot succes! onze verwachtingen lagen niet hoog want het ticket was maar 560 euro retour, maar alles verliep keurig en goed verzorgd. alleen geen alcohol bij de maaltijden, maar dat was wel eens goed voor ons! vanaf het vliegveld gingen we met een sneltrein(vaart) naar het centrum van KL. We hebben hier een leuk hotelzitten op 29 hoog enmidden in het centrum en vlak naast Little India en Chinatown, waar we heerlijk eten, ook al is alles zeer pittig! gisteren hebben we het voorelkaar gekregen om de Petronas Twin Towers te kunnen bezoeken; normaal moet je daar om 8 uur 's morgens gaan staan tussen 1000-den anderen, en dan maar afwachten of je een ticket kunt bemachtigen... wij kwamen er om 6 uur 's avonds aan, tickets natuurlijk uitverkocht, maar lekker doorzeuren en toen mochten we even terzijde staan, om na 10 minuten naar binnen te mogen! het gebouw is werkelijk onvoorstelbaar: helemaal met roestvrij staal bewerkt( daar houdt Rob van) en 's avonds geheel verlicht en glimmend. de stad is hier zowiezo behoorlijk modern, een leuk contrast met de oude wijken, waar we ons ook erg thuisvoelen. vriendelijke mensen en een bekend taaltje ( nasi goreng, ayam,sat'e ,poskantoor, teksi enz.
morgen proberen we weer een stukje verder te reizen, naar de eilanden, maar daar horen jullie nog wel van. .

• 27 Januari 2010 - 15:03

Hanneke Deleeuw.:

Geniet er van,ook van de warmte,het is hier winter.
    hanneke.

• 03 Februari 2010 - 08:37

Anita:

Ik ben jaloers op jullie...vooral wanneer ik weer in de vroege ochtend het ijs van mijn voorruit aan het krabben ben...
    Spreek jullie snel!