costa rica! - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van garudaboot - WaarBenJij.nu costa rica! - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van garudaboot - WaarBenJij.nu

costa rica!

11 Januari 2014 | Costa Rica, Dominical

Even een Klein verslag " tussendoor" want wij hebben in zo'n bijzondere plaats gelogeerd dat ik het even kwijtmoest! Vanuit Panama City bus-reisden we naar het stadje David, in het noorden van Panama. Het laatste stukje namen we een taxi, wiens weg geblokkeerd werd door een man van middelbare leeftijd, die wijdbeens midden op de weg stond. Hij logeerde ook in ons guesthouse, bleek later, was schizofreen en best wel eng...Wij werden verwelkomd door een dame met wild-blauwe ogen, ze heette eigenlijk Yvonne maar noemde zich Love On, wat ze in blokletters op haar waterflesje geschreven had. Ook Love On was de weg goed kwijt, bleef mar praten over haat vechtscheiding en haar "baan" als vrijwilligster in het guesthouse, dat overigens gerund werd door Gregg, een gesjeesde muzikant uit New York City.

• 11 Januari 2014 - 09:00

Hanneke De Leeuw:

Hoi ob en Christa,

Wat een verhaal weer.
    Maar....geniet er van in de jungle.

Groetjes hanneke.

• 11 Januari 2014 - 11:44

Jan Vonk, Pensionado:

Dit staat me an, geweldig!! Mooie belevenissen!!

Ga zo door,

Jan

• 11 Januari 2014 - 13:41

Lia:

Hoi Rob en Christa,
    Ja, ik kan me voorstellen dat je dit ff wilde delen, ik zag het helemaal voor me...
    Lachen !!!!

Groetjes, Lia